8 februari 2014

Start campagne Gemeenteraadsverkiezingen 2014

Zaterdag 8 februari 2014 start de PvdA Bellingwedde de campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen van 19 maart 2014. In het weekend van 8 en 9 februari zullen fractieleden, bestuursleden, leden en vrijwilligers van de PvdA een nieuwsbrief rondbrengen in  de gemeente Bellingwedde.

In de nieuwsbrief staan een aantal speerpunten van de PvdA. Ter sprake komen het Projectplan Blijham, het jeugdonderkomen Veendiep in Bellingwolde, de onderwijshuisvesting in de hele gemeente en de staat van de voetpaden en fietspaden. De PvdA vindt dat in Bellingwedde een beleid gevoerd moet worden dat gericht is op het in stand houden van zowel het landelijke karakter als de dynamiek van de kernen. Hiervoor zijn leefbare dorpen en een vitale gemeente Bellingwedde nodig. Het thema van het komende verkiezingsprogramma van de PvdA Bellingwedde is dan ook “voor een sociaal en vitaal Bellingwedde”

De kandidatenlijst is een afspiegeling van bevolking

Maandag 3 februari heeft de PvdA de kandidatenlijst ingediend bij de gemeente Bellingwedde. Zowel jong als oud, man en vrouw staan op de lijst en de personen zijn afkomstig uit de verschillende kernen van de gemeente. De partij wil hiermee zorgdragen voor een goede afspiegeling van de bevolking van Bellingwedde.

groepsfoto website

Klik   HIER  voor een grote foto

Waar ben je naar op zoek?